Napi száz hívást fogad az APEH ügyfélszolgálatosa

Vágólapra másolva!
Nem unatkoznak az APEH ügyfélszolgálatának munkatársai. Az első félévben félmillió, a nyári időszakban napi 2 ezer kérdést válaszoltak meg. Egy munkatársra napi száz hívás is juthat - mondta az InfoRádiónak Szikora János elnök.
Vágólapra másolva!

Az adóhivatal szeptember közepétől modernebb ügyfélszolgálati irodát kapott. Az országos hálózatot alkotó hét regionális központban összesen 225 munkatárs fogadja az adófizetők kérdéseit. Az ügyfélszolgálatosok egy átlagos nyári nap alkalmával 2 ezer, a bevallási időszakban napi 3 ezer kérdést válaszoltak meg. Az adóhivatal elnöke elmondta, bevallási időszakban egy munkatárs napi 50-100 hívást fogad, egy adózóra 4-10 perc jut. A legtöbb kérdés az elektronikus bevallás és szabályozás, valamint az szja és a tb kapcsán érkezett.