Vágólapra másolva!
A nyitható tetejű Roadster a legerősebb és legkönnyebb Huayra, ami valaha készült.
Vágólapra másolva!
A Huayra orrán megmaradtak a mozgó aerodinamikai flepnik, amelyek nagy sebességnél növelik a leszorítóerőt Forrás: Pagani

A Genfi Autószalonon bemutatkozó Pagani Huayra Roadster vásárlója választhat, hogy kivehető, plexibetétes szénszálas keménytetőt vagy vászontetőt szeretne a feje fölé kérni. Abban is különleges az olasz szupersportkocsi, hogy a legtöbb kabriótól eltérően könnyebb, mint az alapot szolgáltató fix tetős modell.

Forrás: Pagani

A Pagani 80 kilogrammot tudott lefaragni a kupé tömegéhez képest, mert a roadster új monocoque vázát karbonból, titániumból, és egyéb, állítólag még a Forma-1-ben sem engedélyezett egzotikus anyagokból építették meg, így azonos tömeg mellett 52 százalékkal merevebb lett. A teljesen újjátervezett alumínium futómű is 25 százalékkal könnyebb, mint a kupéé.

Forrás: Pagani

A hatliteres, dupla turbós V12-es AMG motor az átdolgozásnak köszönhetően 35 lóerőt erősödött, így már 764 lóerőt ad le 6200-as fordulatszámnál, a legnagyobb nyomatéka 1000 Nm 2400-nál.

Forrás: Pagani

A hatalmas erő egy hétfokozatú, egykuplungos robotizált Xtrac váltón keresztül jut el a hátsó kerekekre, a váltó 40 százalékkal könnyebb a hasonló dupla kuplungos egységeknél.

Forrás: Pagani

A 380 mm átmérőjű, hat, illetve négydugattyús karbon-kerámia fékek a Brembótól származnak. Mindössze 100 példányban készül a nettó 700 millió forintba kerülő nyitott Huayra.