Bottas arra utalt, hogy a Mercedes bevetett egy új aero csomagot, de Hamilton végül maradt a réginél, Wolff azonban úgy vélte, hogy nincs baj az új fejlesztésekkel, csupán a harmadik szabadedzés után nem akarták az új beállításokat ráerőszakolni Hamiltonra, ezért maradtak a régi változatnál, de ha az adatok jól alakulnak, a jövő héten, Szuzukában nála is bevetik az újításokat.
– méltatta Hamilton körét a csapatfőnök. – Nagyon összerakta, de mi mégis kicsit zavarodottak vagyunk, mert az autónk nem működött jól. A gumikat nem tudtuk a megfelelő működési tartományba hozni az egész hétvégén, aztán visszaestek a hőmérsékletek, megérkeztek a felhők, és az autó rögtön nagyon gyors lett. Erre válaszokat kell találnunk.”
Mi lesz, ha esik az eső?
Hamilton és Bottas eredményét látva Wolff rámutatott, hogy „talán nem kellene alábecsülnünk a versenyző szerepét”, a brit versenyzőt méltatva hozzátette, hogy Szingapúrhoz hasonlóan Malajziában is folyamatosan javított a teljesítményén, emlékeztetett azonban, hogy Daniel Ricciardo pénteken sokkal gyorsabb volt a Mercedeseknél az esőben.
Csak azt akarja, hogy legyünk mi is gyorsak, és tartsuk magunk mögött Vettelt”
– viccelődött Ricciardo, tudva, hogy a Mercedes újabb hatalmas lépést tehet az egyéni és a konstruktőri világbajnokság megnyerése felé. Wolff nem is tagadta, hogy továbbra is az lebeg a szemük előtt, hogy növeljék az előnyüket a Ferrari előtt. „Papíron Kimié a leggyorsabb autó a versenyen, de minél több autó torlódik fel, Vettel annál kevesebb pontot fog szerezni.”