„A bokszkiállások után, amelyek szorosan alakultak, valamivel jobban meg tudtam lépni. A második etap első néhány körében kiépítettem egy kis különbséget, és onnan a verseny további részében már jobban kézben tarthattam a dolgokat, de lényegében egyforma volt a tempónk."
A szombati kicsúszása miatt a bokszból rajtoló Lewis Hamilton hátránya a futam egy szakaszában 17-18 másodperc is volt, végül mégis csupán 5,5-tel a győztes Ferrari mögött ért célba,
és ha Kimi Räikkönen nem akasztja meg a rohamát, akár Vettelre is veszélyes lehetett volna. Ő azonban azt állítja, nem aggódott a közeledése miatt.
„Nem igazán. Nyilván láttam, hogy pont előlem állt ki kereket cserélni, tehát le kell majd dolgoznia egy bokszkiállásnyi időt, de az idén nem most tapasztaltuk először, hogy a fordított stratégiának megvannak az előnyei – mutatott rá. – Aki elölről indul, annak persze nem túl vonzó, hátrébbról viszont, ahonnan ő kezdte a versenyt, jó lehet. Ebből a szempontból előnyben volt, hiszen a pálya a végére jobb állapotba került, és ő az egyértelműen gyorsabb szuperlágy gumikat használta, de Lewis nagyon gyors volt, ez tény."