Az autó alvázán található hosszú "AG 4F 7967 21 AAJ N31 N30 579 426 5002" kód utolsó három számsora az igazán érdekes, mert arról árulkodnak, hogy az RS6 ikerturbós, V10-es motorja 579 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni, mely kilowattra lefordítva 426-ot jelent. Az utolsó négyjegyű szám pedig a motor 5002 köbcentis lökettérfogatára utal. Ezt az óriási erőt egy ZF gyártmányú, hatfokozatú automatikus váltómű közvetíti majd a négy kerék felé, amelyet állítólag 1000 Nm-es nyomaték elviselésére terveztek.
Az Auto Motor und Sport információi szerint a quattro összkerékhajtású RS6 felár ellenében kerámia fékekkel és DSG-váltóval is elérhető lesz. A szeptemberi Frankfurti Autószalonon bemutatkozó RS6-ból kombi, azaz Avant-változat is lesz, később az Audi állítólag piacra dobja majd az RS6 Plus-t is, mely becslések szerint 620-635 körüli teljesítménnyel fog rendelkezni. Valószínű, hogy az ikerturbós V10-es motor bekerül majd a középmotoros R8 sportkocsi leggyorsabb, RS jelzésű változatába is.