Láthatatlan frissítés - Toyota Corolla Verso

2007.10.29. 11:24

A Corolla Verso eddig sem volt egy rossz egyterű, amit bizonyítanak az eladási mutatók is. Most azonban átesett egy olyan modellfrissítésen, amiből nem venni észre semmit. Csupán apró finomításokat eszközöltek a még kedvezőbb összkép és a további piaci siker érdekében.

Forrás: [origo]

Balra az új, jobbra a régi - ugye látják a különbséget?

Vannak olyan autók, amelyek valami véletlen folytán már elsőre jól sikerültek. Nagyjából mindent tudnak, de azért tökéletes természetesen nincs. Ettől függetlenül simán megállnák a helyüket hosszabb távon is, mégis változtatnak rajtuk. A mai autóipari trend szerint 2-3 évente nem árt egy modellfrissítés, hogy a már bevált típust még jobban a konkurensekhez fésüljék, vagy éppen kijavítsák az addig kiismert hibákat.

Forrás: [origo]


A lámpa ennyit változott

Nem a Toyota az első olyan gyártó, amely egy látszat modellfrissítést hajtott végre, valószínűleg nem is ők lesznek az utolsók. A legújabb Corolla Versóban ugyanis jó volt minden, sőt, szép lassan elég erős motorválasztékot alakítottak ki. A 2,2 literes D-CAT turbódízelnek már elég nagy a hírneve, köszönhetően a tévés kampánynak meg annak, hogy a teszteken bizonyított. Ennek ellenére valamivel elő kellett rukkolni, hogy felfrissítsék az emberek érdeklődését, ennek megfelelően pedig jött a látszat-modellfrissítés.

Az új Corolla Verso ugyanis menet közben éppen olyan, mint a régi, így meg szeretné tudni, hogy milyen is az a gép, az akár elolvashatja a korábbi tesztünket is. A nagy újdonságok ugyanis apróságok, inkább a pr szempontjai szerint mutatnak jól.

Külsőleg például a legtöbben meg nem mondják, melyik autó a modellfrissített, pedig az autó orrát minimálisan átszabták, hogy jobban illeszkedjen a mostani Toyota trendhez. Ezen kívül még a hátsó lámpa mósosult némileg, amúgy az autó ugyanaz. Az összehatás semmit nem változott, tehát akár hagyhatták volna úgy is, ahogy volt.

Forrás: [origo]

Hátsó pótülések - csak ellenségek szállítására

Az újdonságok az autó belsejében sem vakítják el a szemünket, inkább a praktikus dolgokra koncentráltak. Mostantól mp3 és wma lejátszására is alkalmas a hifi, az automata légkondi pedig kétzónás lett. Összesen ennyi, nem sok. Az ülésrendszer maradt ugyanaz, vagyis lehetséges akár a hétüléses megoldás is, bár felnőtt embert nem büntetnék azzal, hogy üljön be leghátra. Ilyenkor csomagtartó sincs, tehát inkább az ötüléses megoldás a kényelmes. Az autó utastere egyébként kellően tágas, kényelmes, nagyszerű, hogy a vezetőülést irreálisan alacsonyra is le lehet engedni, ha valaki magasan szeret ülni, arra is van lehetőség.

Előző
  • 1
  • 2
Következő