A1: Az Audi legkisebb modellje 2009 decemberére készül majd el, akkortól sok borsot törhet a Mini orra alá. Fontos szerepe lesz abban, hogy új vásárlókat toborozzon a márkának, és hogy csökkentse az Audi flottafogyasztását. Három karosszériával készül majd, először a Metroproject Quattro (lent) tanulmányra hasonlító háromajtós készül el, ezt követi majd 2011-ben a kabrió és a kombi verzió. A gyártás helye Brüsszel lesz.
A3: A Golf alapokra épülő kompakt Audinak nemrég mutatták be a kabrió változatát, ami Győrben készül. 2008 őszére várható a teljes sorozat átfogó modellfrissítése, mikor is a kabrión megismert orr-részt az összes változat megkapja.
A4: Hamarosan megérkezik a kereskedésekbe a vadonatúj A4-es, és már az Avant-változatra sem kell sokat várni, ugyanis a márciusi Genfi Autószalonon már be is mutatják. Állítólag fejlesztés alatt áll egy két turbótöltővel lélegeztetett, 3,2 literes, V6-os, közvetlen befecskendezésű benzinmotor, ami 350 lóerejével erősebb lesz, mint a BMW hasonló elven működő, 306 lóerős háromliterese.
A5: Az A4 kupéja már a piacon van, kabrió változata 2009 első felében érkezik, az RS5-tel szinte egy időben. Fél évvel később pedig a Sportback nevű életstílus kombi is elkészül az A5-ből.
A6: Az Audi középső limuzinja átfogó modellfrissítésen fog átesni 2008 közepe körül, hogy fenntartsák az érdeklődést a típus iránt, amíg 2011-ben a teljesen új A6-os be nem mutatkozik. De még a facelift előtt, 2008 első negyedévében megérkezik az 580 lóerős RS6 Avant.
A7: A Mercedes-Benz CLS ingolstadti ellenfele 2009 júniusában lép színre, padlólemeze már a következő A6-osból származik majd. Másfél évvel később, 2011 januárjában mutatják be a négyüléses kabrió kivitelt.
A8: A 2002-ben debütált jelenlegi A8-as még három évig marad a kínálatban, de addig még legalább egy modellfrissítéssel lehet számolni.