Új ügyvezető a Citroën élén

Vágólapra másolva!
December elsejétől Damien Luniaud-t nevezték ki a Citroën Hungária ügyvezető igazgatójának, aki Jean-Marie Walch helyét vette át a francia autógyár magyarországi leányvállalatának élén.
Vágólapra másolva!

Pályája kezdetén Damien Luniaud szakmai gyakorlaton dolgozott a Citroën egyik párizsi márkakereskedésében mint értékesítő, és 1999-ben, az egyetem elvégzése után a franciaországi vezérképviselet ár-termék felelőse, majd két évvel később ár-termék vezetője lett. Ebből a pozícióból emelte ki az Automobiles Citroën európai piacokért felelős igazgatója 2005-ben, hogy szakértői csapatával az új csatlakozókkal bővült európai uniós piacon felügyelje a márka termékeinek és árainak pozícionálását.

Damien Luniaud az Automobiles Citroën Europe kereskedelmi igazgatójának közvetlen munkatársaként 28 európai piac teljes ár-termék tevékenységét koordinálta, ideértve a versenytársak mozgását, a törvényi szabályozást, az adószabályokat, a kereskedelmi hálózatot, ami jelenlegi pozíciójához rendkívül hasznos tapasztalattal szolgál. A 32 éves szakember a Citroën Hungária első számú vezetőjeként azért dolgozik, hogy a márka európai fejlődési ütemét érvényre juttassa Magyarországon is.

2007 első tizenegy hónapjában a Citroën összesen 6042 személy- illetve haszongépjárművet értékesített a szűkülő hazai piacon, az előző év azonos időszakában eladott 7032 darabjával szemben. Az elmúlt tizenegy hónap alapján a márka magyarországi piaci részesedése 3,43 százalék. A legnépszerűbb Citroën-modellnek továbbra is Xsara Picasso bizonyult, amelyből 1410 talált gazdára az év első tizenegy hónapjában - derül ki a Citroën sajtóközleményéből.