Cadillac-padlólemezt venne az Alfa Romeo

Vágólapra másolva!
Presztízsszempontok miatt az Alfa Romeo középkategóriás vagy annál nagyobb modelljei a jövőben hátsókerék-meghajtásúak lesznek. Az olaszok a Cadillac padlólemezét szeretnék felhasználni terveikhez.
Vágólapra másolva!

Már tavaly hírt adtunk róla, hogy az Alfa Romeo visszatér a hátsókerék-meghajtású modellek gyártásához. Utolsó ilyen modelljük az 1993-ig gyártott Spider volt, azóta csak a limitált példányszámban készülő szupersportkocsi, a 8C Competizione készül hátsókerék-meghajtással.

Az Alfa Romeo túl kevés autót gyárt és ad el ahhoz, hogy saját hátsókerék-meghajtású padlólemezt tudjon kifejleszteni gazdaságosan. Korábban tárgyaltak a Mercedesszel, de a megbeszélések nem jártak sikerrel. Most azonban úgy tűnik, a General Motors kötelékébe tartozó Cadillac padlólemezét használja majd az amerikai piacra hamarosan visszatérő olasz gyártó. Az Alfa a Sigma elnevezésű, első generációs CTS-ben és a jelenlegi STS-ben használt padlólemezére tart igényt, így erre az alkatrészre épülhet majd a közeljövő Alfáinak többsége.

A német Auto Bild információi szerint a jövőben 147-esnél nagyobb Alfák mind hátsókerék-meghajtásúvá válnak, így a következő Spider, Brera és 159-es, és az új zászlóshajó, a 169-es is ilyen lesz. Ezek mellett a típusok mellett a Maserati három jövőbeni modellje, egy 2+2 üléses kupé, egy roadster és egy a Quattroporténál kisebb négyajtós is erre a platformra épülhet.

Forrás: [origo]

Talán ilyen lesz a 169-es. Biztosan hátul hajt majd