A Mitsubishi már két éve bemutatott egy ferdehátú Lancer-tanulmányt, de a most napvilágra került grafikák már a végső szériaváltozatot, azon belül is valószínűleg a Ralliart csúcsverziót ábrázolják. Ebben a modellben az Exo X 240 lóerőre visszafojtott turbómotorja és az aktív központi differenciálművel felvértezett négykerék-meghajtása dolgozik. A polgáribb Lancerekbe az európai vásárlók az 1,5 literes 110 lóerős és 1,8 literes, 144 lóerős motorok közül választhatnak. Ezeken kívül lesz egy kétliteres, 140 lóerős dízel is, melyet a Volkswagentől szerez be a Mitsubishi. Motortól függően a Lancer Sportback öt-, illetve hatfokozatú manuálissal, négyfokozatú hagyományos automatával és egy hatfokozatú, robotizált kézi váltóval is megvehető lesz, valószínűleg még az idén.