Nekünk, magyaroknak talán a legfontosabb hír, hogy az esztergomi gyártású Suzuki Splash hozta a Swift jó eredményét, és szintén négy csillagot ért el utasvédelemből. Nem deformálódott jelentősen a frontális ütközés során a kabin, csak a műszerfal jelentett veszélyt a térdekre és a combokra. A gyerekülésben ülő gyerekek védelme háromcsillagos lett, a gyalogosvédelem pedig négyből három. Az EuroNCAP külön kiemelte, hogy az első lökhárító megfelelően védi a gyalogosok lábát, csak a motorháztető kemény éle miatt nem lett még jobb ez az eredmény.
A legjobb eredményt utasvédelemből a mostani törésteszten az ötcsillagos Citroën C5 érte el, rajta kívül nem is ért el más autó maximális eredményt. Kellemetlen meglepetés volt viszont a három alvázas pickup tesztje, a legrosszabb a Nissan Navaráé lett, amely csupán fél csillagra volt képes. A féloldalas, frontális ütközéskor az alváz nyúlványa behatolt az utastérbe, súlyos sérüléseket okozva ezzel a dummy sípcsontjában, de a 20 centivel hátranyomódott pedálok is jelentős veszélyforrások lettek volna egy igazi balesetben. Nem csak a láb alsó, hanem a felső része is nagy veszélyben volt a műszerfal deformációja miatt. A késve nyíló légzsákok és a lassú övfeszítő miatt a vezető feje is jelentős sérüléseket szenvedett, az utas feje pedig annyira hátrahajlott, hogy akár bele is halhatott volna. A Nissan azóta állítólag már végrehajtott egy szoftverfrissítést a légzsákok vezérlőprogramján, ami ezután már idejében fújja fel a légzsákokat. Aki a szoftverfrissítés előtt vett Navarát, az a márkaszervizekben frissítheti a programot. Még az sem segít a japán pickup gyászos eredményen, hogy az oldalütközésnél maximális eredményt ért el, a gyermekvédelemre pedig három csillagot kapott. Később egy frissített szoftverű Navarával az EuroNCAP meg fogja ismételni a töréstesztet.