Még stílusosabb - Peugeot 407 modellfrissítés

Vágólapra másolva!
Elmúlt négyéves a Peugeot felső középkategóriás osztályának aktuális, hetedik szériája, így a vállalat felfrissítette a választékot. Ez a külsőt érintő finom módosításokon túl a felszereltséget és a motorkínálatot is érintette, bár ezek közül nem minden jelenik meg a magyar piacon.
Vágólapra másolva!

Forrás: Peugeot

Óvatosabban nyúltak a kombihoz, mint a négyajtóshoz
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


Ha a Peugeot főhadiszállásán találomra megkérdeznénk száz alkalmazottat arról, mit tart a márka legfőbb erényének, a válasz valószínűleg kilencvennyolc esetben a stílus lenne. Nem meglepő, hogy az átfésült 407-es bemutatásakor is ez a szó hangzott el legtöbbször. A ráncfelvarrás lényege tömören: több króm és átszabott hátsó traktus.

Ami a dekorációt illeti: króm csinosítja a hűtőrács összes pálcáját, a koptatócsíkokat, a színrefújt díszléceket, valamint egy sor kezelőszervet. Kicsit hozzányúltak a formához is, aminek köszönhetően sokkal dinamikusabb lett a farrész. Jót tett az összképnek, hogy kivágták a gumicsík közepét és a négyajtósokon alulra költöztették a rendszámtáblát, így már semmi sem töri meg a lökhárító vonalát, amely lendületesen ível lefelé, majd kanyarodik vissza a kerekek irányába - a mutatós változtatás ára 15 milliméterrel hosszabb túlnyúlás. Az SW csupán két milliméterrel nőtt meg, igaz a módosítás is kevésbé észrevehető. A hátsó világítótestet a kombin és a Berline-en is kicserélték, utóbbin fehér betétes burára. A sportosságot fokozza, hogy a fényvisszaverőket ezentúl a rendszám két oldalán találjuk.

Fotó: Póla Gergely [origo]

A régebbi változat mellett tűnik fel igazán a formásabb lökhárító
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


Az említetteken felül a külcsínt a kupé kínálatából átemelt, illetve eddig egyáltalán nem használt színek hivatottak feldobni, ezzel egyidejűleg a beltérben új kárpitok közül választhatnak a vevők. A kényelmi felszerelések közül legtöbbször az első parkolássegítőt említették a sajtótájékoztatón - ez a berendezés a magyar piacon csak a Premium Pack szinthez jár, Premium felszereltségnél 140 ezer forinttal dobja meg a vételárat az első-hátsó radar, a Confort-vásárlók pedig továbbra is a tükrökre, valamint a rutinvizsgán elsajátított tudásra kénytelenek hagyatkozni. Említést érdemel még, hogy a 18 colos Soleil felnik többé nem a V6-osok kiváltsága: 70 ezer forintért rendelhetők a 2.2 HDi modell alá, a 17-es Quasarok helyett.