Bár a Chevrolet Volt már gyakorlatilag sorozatgyártásra kész, a General Motors mégis 2010-re tervezi a modell bevezetését, ráadásul először csak a tengerentúlon. A belső égésű motorral is felszerelt, hálózatról tölthető elektromos autót Európában csak 2011-ben, vagy egy évvel később lehet majd megvásárolni. Erről Carl-Peter Forster, a GM európai vezérigazgatója beszélt egy konferencián. A modellek kései bemutatásának okául Forster a magas fejlesztési költségek lejjebb szorítását jelölte meg.
A General Motors-nál a Chevrolet mellett az Opel is dolgozik saját, hálózatról tölthető hibridjén, ráadásul egyszerre kettőn is. Mindkettő a Chevrolet Volt E-Flex hajtásrendszerét kapja, az egyik a Flextreme tanulmányon (lent) alapul majd, melynek bemutatását pedig a Volttal együtt tervezi a konszern, a másik pedig egy később érkező, még nagyobb autó lenne.