A Maybach életben tartása azért is érdekes, mert a 62S Landaulet után egyetlen modellen sem dolgoznak a cégnél, habár ígérik, két éven belül döntés születik majd egy esetleges új típusról. Ráadásul a németek eladásai nyomába sem érnek a Rolls-Royce vagy a Bentley teljesítményének. Emellett pont Zetsche volt az, aki idén márciusban pont a sikertelenségre hivatkozva vetette fel a márkától való megszabadulás ötletét. Többek közt az mentheti meg a veszteségessé válástól a Maybachot, hogy mind az 57-es mind a 62-es típusai a régi S-osztályos Mercedes alapjaira épülnek, így előállításuk viszonylag olcsó.
Mindezek után a vezérigazgató az Automotive News-nak adott nyilatkozatában azt állította, a gyártó nem veszteséges és a vezetőség is támogatja fenntartását. Szerintük a Maybach bizonyította, képes olyan színvonalú autókat gyártani, amelyek méltó vetélytársai lehetnek a Rolls-Royce-nak vagy a Bentley-nek, ezért a Daimler AG arculatára jó hatással van a létezése. Mindenesetre érdemes lesz megnézni mit lép a Daimler, amikor megjelenik az új Arnage vagy a kis Rolls-Royce.