Az autó orrát ábrázoló vázlat alapján elég pontos elképzelésünk lehet arról, hogyan mutat majd az autó nappali LED-lámpákkal ellátott fényszórója, és könnyebben következtethetünk a hűtőrács és a motorháztető végső megjelenésére is. E vázlat mellett egy fényképet is láthatunk az új Audiról, melyen az autó mellett Michael Dick, az igazgatótanács műszaki fejlesztésért felelős tagja áll, mögötte jól láthatóak az említett LED-csíkok, és az A8 tetővonala is kivehető.
Az új A8-as továbbra is térhálós alumínium-vázzal rendelkezik, ami nagyjából 150 kilogrammal könnyebb egy hagyományos acél váznál, ezért az alapmodellek tömege 1,7 tonna alatt marad majd. Az alapmotor valószínűleg egy 230 lóerős kétliteres, négyhengeres lesz, a következő benzines a kompresszoros háromliteres, 290 lóerős TFSI V6-os. Ezt a 4,2 literes V8-as FSI követi majd 372 lóerővel, az S8 motorja pedig állítólag az 5,2 literes, biturbó V10-es lesz 620 lóerővel. Dízelből kezdetben csak a 250 lóerős háromliteres, és a 340 lóerős 4,2 literes lesz, a Q7-es V12-esének beépítése még kérdéses. Az elsőkerékhajtású alapmodell kivételével mindegyik összkerékhajtású lesz, az új quattro rendszer már a hátsó kerekek között is tudja majd variálni a nyomatékot. Az A8-on, amely elméletileg jövő év második felében jelenik meg, már az utolsó simításokat végzik a mérnökök, és még idén ősszel be is mutathatják, igaz, nem valószínű, hogy Frankfurti Autószalonon.