Gyakorlatilag minden kiderült már a Honda hibrid sportkupéjáról, a CR-Z-ről, amelynek európai premierjét Genfben tartja a japán autógyár. Egyetlen meglepetés azért maradt, a mérnökök ugyanis úgy döntöttek, hogy két plusz ülést is beszerelnek hátra.
Észak-Amerikában szigorúan két üléssel forgalmazzák a CR-Z-t, Európában viszont hiába tudja mindenki, hogy ezekben az autókban hátul nem lehet normálisan utazni, a vevők elvárják a négy férőhelyet. Szintén az európai modell sajátossága, hogy az első fényszórók alsó részébe nyolc darab, nappali fényként szolgáló LED-et építettek.
A párhuzamos IMA hibrid rendszerhez nem nyúltak, vélhetően az európai modellben is 122 lóerő az 1,5-ös benzines és a villanymotor teljesítménye. Átlagfogyasztásnak öt litert adott meg a Honda, kilométerenkénti 117 grammos szén-dioxid-kibocsátással. Nyáron kezdődik az értékesítés.