Hosszú ideje komoly adóssággal küzd a koreai SsangYong, amelyet a Mahindra & Mahindra menthet meg: az indiaiak hamarosan többségi részesedést szerezhetnek a koreai márkában. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy a SsangYong vezetői hátradőlhetnek, új modellekkel próbálják biztosítani a túlélést.
A friss hároméves terv egy kis- és középkategóriás autó piacra dobását tartalmazza, ezek népszerűsége kulcsfontosságú lesz. Maximumra szeretné pörgetni magát a márka, ez évi 250 ezer autó gyártását jelenti, melyből százezret az új Korando (képen) szabadidő-autó tesz ki.
Ez a modell a SsangYong első önhordó platformjára épült, a padlólemez módosított változata kerülne a Ford Fiesta és Mondeo méretű típus alá is. Már 2012 végén piacra kerül a kisebb, 2014-től a Chevrolet Volthoz hasonló, konnektoros hibrid is készülhet belőle. A középkategóriás modellbe a Korando dízelmotorjának frissített változata kerül, tervezik a Rodius és a Kyron ráncfelvarrását is.