Így reklámozzák Amerikában az új Fiat 500-ast

Nem mindegy, hogyan éljük az életünket, állítja a Fiat 500 első Amerikában vetített reklámja. A retróminit életstílus-autóként próbálják megszerettetni a tengerentúlon.

Aki látványos jelenetekre vagy múltidéző pillanatokra számít, csalódni fog a Fiat reklámfilmjében, mellyel a cég megkezdte az amerikai piacra szánt 500-as népszerűsítését. A tengerentúlon nem sok nosztalgiát ébreszt a háborúból kilábaló Olaszországot motorizáló kisautó újkori kiadása, az európai stílus és az olasz életérzés annál inkább. Éppen ezért döntően mozgalmas, vidám jelenetek töltik ki az időt, de a Fiat összes eddigi márkajelzése is feltűnik, ezzel hívják fel a figyelmet a cég hagyományaira. Maga a kisautó alig néhány másodpercig látható a filmben, a marketingesek szerint azonban ma már ennyi bőven elég, hogy felkeltse az érdeklődést a helyben készülő apróság iránt.