A Brabus egy kicsit csipkelődik azzal, hogy az SLS AMG-ból elkészítette saját, még kifinomultabb verzióját. A Widestar névre keresztelt újdonság igazi különlegessé az, hogy az autó műszaki paramétereit jobban személyre szabhatók. Láthatóan nagyon óvatosan nyúltak hozzá a külsőhöz: a cég szélcsatornájában tesztelt karbon betétek és légterelők mellett elöl húsz, hátul huszonegy colos fekete könnyűfém kerekek jelentenek újdonságot. A szénszálas idomok maradhatnak feketék, de a megrendelő igényei szerint a karosszéria színére, vagy komplementer színekre is fényezhetők.
A legfontosabb átalakítás a kerekek mögött, a futóműben található. Az eredeti helyére a Bilsteintől származó, állítható magasságú és keménységű felfüggesztés került, amely legalacsonyabb állásban a gyárinál harminc milliméterrel lejjebb ülteti az SLS-t, gombnyomásra pedig a lengéscsillapítás karakterisztikája is változtatható, kőkeményről akár az eredetinél is kényelmesebbre.
A 6,2 literes V8-as motort érintetlenül hagyták, inkább felszereltek egy tizenkét kilogrammal könnyebb, szabályozható hangkibocsátású, titán kipufogórendszert, amely tíz lóerővel növeli a teljesítményt. Belsejét az egyedi sirályszárnyasra vágyó vevők ízlése szerint burkolják újra karbonelemekkel, bőrrel vagy alcantarával.