A B55-nek nevezett autó természetesen egyedi darab marad, szériagyártását nem tervezik. Kiindulási alapnak a B200 CDi modellt használták, ennek az orrába építették be az 5,5 literes, 388 lóerős V8-as benzinmotort az E500-asból. Csodával határos módon a B osztály rövid, és meredek motorháztetővel fedett gépházában elfért a nyolchengeres motor, és még a hétfokozatú automatikus váltónak is találtak helyet. Kívülről alig változott az autó, csak a 18 colos felnik, a 345, illetve 300 mm-es féktárcsák, és a középen kivezetett dupla kipufogó különbözteti meg a polgári változatoktól.
Természetesen a hajtást is rendesen át kellett alakítani: elsőből hátsókerék-meghajtású lett a kis egyterű, a kardántengely a szendvics szerkezetű padlóban fut. A hátsó tengelyt egy E 430 kombiból vették, melynek 1540 mm-es nyomtávja nem tette szükségessé a B osztály karosszériájának kiszélesítését, viszont új felfogatási pontokat kellett kialakítani a többlengőkaros hátsó futómű számára, és a benzintankot is le kellett kicsinyíteni. Új sport-kipufogórendszer került a B55 alá, amely gyönyörű hangon szólal meg, ezt a lenti videófelvételen ellenőrizhetik.
A készítők szerint az 1620 kilogrammos autó (180 kilogrammal lett nehezebb a B200 CDi-nél) öt másodpercnél gyorsabban képes elérni a 100 km/órát, ezzel a C63 AMG-nek is meleg pillanatokat okozhatna egy gyorsulási versenyen. Amatőröknek azonban nem ajánlatos kipróbálni a B55-öt, mivel sem blokkolásgátló, sem menetstabilizáló elektronika nincs benne.