Önállóként rövid életű volt a brit Lagonda, az 1906-ban alapított brit márka 41 évvel később került az Aston Martin kezébe. Hivatalosan is eldőlt, hogy a britek újjáélesztik a Lagondát, amely Ulrich Bez vezérigazgató szerint ráadásul nem is egy lábon fog állni.
Az Aston Martin jelenleg befektetőt keres a projekthez, illetve egy autóipari partnert, amely padlólemezt és motorokat szállít. 2009-ben, a Genfi Autószalonra már készített egy Lagondát az Aston Martin, a tanulmány azonban nem aratott osztatlan sikert. Alapjait a Mercedes GL adta, Bez szerint a Daimlerrel való összefonódás továbbra is "jó elképzelésnek" tűnik.
A Lagonda kínálatában összkerékhajtású szabadidő-autók jelennek meg, elsősorban a fejlődő piacok igényeit szem előtt tartva. Oroszország és Kína potenciális célpont, páncélozott verziókat is készít majd az Aston Martin. Az ultraluxus SUV-k szegmensét hozná létre az Aston Martin a Lagondával, amelyben egy ideig biztosan rivális nélkül vadászhatna a vásárlókra.