Hathetente mutat be új autót a Nissan

Vágólapra másolva!
Új középtávú stratégiát hirdetett a Nissan, 2016-ra 66 modellt kínálnak majd.
Vágólapra másolva!

2016-ig szóló új, középtávú stratégiát hirdetett a Nissan, melynek lényege, hogy hat éven keresztül átlagosan hathetente mutatnak be új vagy frissített modellt. Ennek eredményeként 66 típus lesz a japán márka kínálatában 2016-ra, a piacok és szegmensek 92 százalékát lefedve.

Elsősorban üzemanyagtakarékos járművekre és a fejlődő piacokra szeretne koncentrálni a Nissan, illetve az Infiniti kínálatának bővítését is tervezik. Kilencven új technológiai újítást vezetnek be a japánok és 1500 új kereskedés is nyílik.

A Nissan Power 88 névre keresztelt stratégia 2016 végére nyolcszázalékos globális piaci részesedést, valamint nyolcszázalékos profitnövekedést irányoz elő a japán katasztrófát sikeresen átvészelt cég.