Vágólapra másolva!
Az X-Type gyártásnak befejezésével egy ideje már kombi nélkül maradt a Jaguar, azonban a Genfi Autószalonon véget ér ez az időszak a puttonyos XF bemutatásával.
Vágólapra másolva!

Forrás: [origo]

Úgy tűnik, hogy a Jaguar XF kombi képeit a hivatalos prospektusból szkennelték be, és így került fel egy olasz blogra. Nem igavonónak, inkább elegáns sportkombinak tűnik az autó, amelynek tervezésénél a szép külső fontosabb szempont lehetett, mint a nagy raktér. Ennek megfelelően megmaradt a limuzin kupésan lejtő tetőíve, és kapott egy diszkrét tetőszpojlert is, de a C-oszlopot olyan trükkösen alakították ki, mint a nagyobb XJ-n: feketére fújták az oszlopot, emiatt úgy tűnik, mintha a hátsó szélvédő része lenne, a statikai szerepére csak a krómcsík utal. Teljesen újak a hátsó lámpák is, bár nagyon hasonlítanak a limuzinéra.

Forrás: [origo]

A B-oszloptól kezdve a forma megegyezik a négyajtóséval. Nagynak tűnik a csomagtartó, bár a térfogatát még nem tudjuk, ami biztos, hogy a hátsó ülések lehajtásával sík felület jön létre. Nem maradhattak ki az olyan praktikus apróságok, mint az alsó rekesz, a rakomány rögzítésére szolgáló sínek és gyűrűk, és a fémmel borított rakodóperem sem, de ez a minimum, ha egy kombinak olyan konkurensekkel kell szembe néznie, mint az Audi A6 Avant, a BMW 5-ös Touring vagy a Mercedes E-osztály T-Modell.

Forrás: [origo]

Az Autocar információi szerint a limuzin 2909 mm-es tengelytávját nem nyújtották meg a kombi számára, ezért valószínű, hogy a csomagtér befogadóképessége csak az Audiéval és a BMW-ével versenyezhet, a Mercedes 695 literes poggyászterével nem. Valószínűleg az XF limuzin motorjait változtatás nélkül kapja majd meg a kombi XF, így kétféle 2,2-es és háromliteres dízel, valamint egy ötliteres, benzines V8-as felbukkanására lehet számítani.