Egy autómegosztó flotta városi járműve lehetne az eSetta
Több alkalommal is felmerült, hogy a BMW felélesztené a legendás Isettát, hogy a bájos apróság utódjával léphessen be az elektromos autók világába. Erre utalt az a lépés, amikor a bajorok az "i" típusnevet szabadalmaztatták környezetbarát modelljeik számára, de az eddig bemutatott i3 és i8 egyelőre még nem a minik kínálatát erősíti.
Kétszínű fényezés, fehérperemes gumik, előre nyíló ajtó
Az osztrák iparművészeti egyetemen frissen végzett Tony Weichselbraun úgy döntött, nem várja meg, hogy a BMW lépjen, és megtervezte saját Isettáját. A mikroautó feltámasztása nagyon jól sikerült, megőrizte a klasszikus elemeket, de a modern korba helyezte a koncepciót, így azt sem nehéz elképzelni, hogy gyártásba kerüljön.
Klasszikus, fémből készült külső csomagtartót is álmodott az osztrák tervező
Eredeti, szemből nyíló ajtaját is megtartotta, amely jól jön szűk helyeken, vagy a járdára merőlegesen parkoláskor, de a meghajtást már villanymotorra bízná, hogy tökéletes városi futkosó legyen belőle, így akár egy autómegosztó hálózatban is megállná a helyét. Az eSetta névre átkeresztelt apróság egyelőre csak elképzelés, de nem kizárt, hogy megtetszik a BMW-nek.