Eltűnt a kézi váltó a Porsche 911 Turbóból

Vágólapra másolva!
Ilyen még nem volt, de most lesz: az új Porsche 911 Turbo csak automata váltóval rendelhető.
Vágólapra másolva!

Elkészült a 911 Turbo új generációjával a Porsche, az autó ismét kétféle teljesítménnyel lesz kapható. Az alapmodell 3,8 literes, duplaturbós hathengerese 520 lóerős, amellyel 20 lóerőt ver az elődre, míg a Turbo S-ben 560 lóerős a blokk. Ez 30 lóerős ugrás a kifutó modellhez képest.

Forrás: Porsche

Nyomatékadatokat még nem hoztak nyilvánosságra a németek, de az már biztos, hogy a Turbo S ugyanúgy 3,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s tempóra, mint a McLaren MP4-12C. Ahogy az összes 911-es, a Turbo is nőtt, hosszúsága 40, szélessége 28 milliméterrel lett nagyobb, elérve a 4490, illetve 1878 millimétert. A tengelytávolság tíz centivel nőtt (2450 mm), a terpeszt elöl-hátul kiszélesítették. Az autó elkészítéséhez bőven használtak alumíniumot, így biztos, hogy a teljesítménynövekedés mellett a tömeget is sikerült csökkenteni.

Forrás: Porsche

A 911 GT3-hoz hasonlóan a 911 Turbo is négykerék-kormányzással kerül piacra, a Porsche erre és a továbbfejlesztett összkerékhajtási rendszerre is hivatkozva minden eddiginél jobb vezetési élményt ígér. Lesz egy nagy hiányzó is az új generációból, ez pedig a kézi váltó: a modell történetében először csak hétfokozatú duplakuplungos automatával rendelhető. Sokan kritizálták a 911 Turbo akusztikus élményét, az új modellben ezért hanggenerátor erősíti fel a motorhangot.

Forrás: Porsche