Nyomokban Audit tartalmaz a Volkswagen-konszern tulajdonában álló Italdesign stúdió önjáró genfi tanulmánya, de ezen nem kell csodálkozni. A GEA névre keresztelt tanulmányt az Italdesign formatervezési igazgatója, Wolfgang Egger tervezte, aki történetesen éppen az Auditól igazolt át a stúdióhoz.
A GEA 5370 milliméter hosszú, azaz még a nyújtott tengelytávú Mercedes S osztálynál is 120 milliméterrel hosszabb. Mivel az Italdesign szerint a nem túl távoli jövőben az idő lesz a legnagyobb luxus, az autó önmagát vezeti, ehhez a működési módhoz azonban feleslegesen erős. A GEA összesen négy villanymotorja 775 lóerős.
Az utastér háromféle üzemmódot kínál: a Business guruló irodává alakítja az utasteret, a Wellness a masszírozós ülésekkel ellazít a hosszú utakon. A Dream üzemmód a teljes relaxációról szól, az ehhez illő LED-es fényvetítéssel.