India elsőszámú terepjáró gyártója, a Mahindra a menő és trendi nagyvárosi fiatalok autójának szánja a SUV-nak mondott, de valójában inkább a magas építésű kisautók táborába tartozó KUV100-ast.
A név a Kool Utility Vehicle kifejezés rövidítéséből született, a szám pedig arra utal, hogy a 300-as és az 500-as típusok kistestvéréről van szó. Az új Mahindra tele von szokatlan formai megoldásokkal a karosszéria érdekes domborításaitól a magas övvonalon és a fura fényszórókon át a rejtett hátsó kilincsekig.
A négy méter hosszú kocsit az új Falcon motorcsalád benzines és dízelmotorjai mozgatják, az 1,2 literes, változó vezérlésű szívó benzines 82, az ugyanekkora lökettérfogatú, de csak háromhengeres turbódízel 77 lóerős, a nyomatéka 190 Nm. Előbbi az indiai gyártó első saját tervezésű benzinmotorja.