A DS néhány hónapja már független a Citroëntől, önálló márkaként zajlik az értékesítése, a tanulmányautókat is saját hatáskörében fejleszti.
A Genfi Autószalonon az E-Tense elektromos autóval jelentkezik a márka, amely ha összességében nem is szériaérett még, egy-két formai megoldása kiforrottnak tűnik.
Az autó 4,72 méter hosszú, 2,08 méter széles és 1,29 méter magas, elektromos motorjának teljesítménye 402 lóerő (516 Nm). A DS adatai szerint százas tempóra 4,5 másodperc alatt gyorsul az autó, a végsebessége 250 km/h.
A lítium-ion akkumulátor városi körülmények között 360 kilométeres hatótávolságot biztosít, vegyes felhasználási körülmények között 310 kilométerre változik az érték. A hátsó indexeket egyébként a tetőbe integrálták, hasonlóan az 1955-ös DS megoldásához.