Ez nem egy szobor, hanem a Citroën új elektromos sportkocsija

ds e-tense
Vágólapra másolva!
Új, első ránézésre nem éppen szériaérett tanulmányt mutat be a DS a Genfi Autószalonon.
Vágólapra másolva!

A DS néhány hónapja már független a Citroëntől, önálló márkaként zajlik az értékesítése, a tanulmányautókat is saját hatáskörében fejleszti.

Forrás: DS

A Genfi Autószalonon az E-Tense elektromos autóval jelentkezik a márka, amely ha összességében nem is szériaérett még, egy-két formai megoldása kiforrottnak tűnik.

Forrás: DS

Az autó 4,72 méter hosszú, 2,08 méter széles és 1,29 méter magas, elektromos motorjának teljesítménye 402 lóerő (516 Nm). A DS adatai szerint százas tempóra 4,5 másodperc alatt gyorsul az autó, a végsebessége 250 km/h.

Forrás: DS

A lítium-ion akkumulátor városi körülmények között 360 kilométeres hatótávolságot biztosít, vegyes felhasználási körülmények között 310 kilométerre változik az érték. A hátsó indexeket egyébként a tetőbe integrálták, hasonlóan az 1955-ös DS megoldásához.

Forrás: DS