Noha a szuperbusz első prototípusával kamerák kereszttüzében már néhány métert is megtettek, a bemutatóról állítólag még az annak otthont adó város vezetése sem tudott, nemhogy tervei lennének az esetleges forgalomba állítására. Bajok vannak a szuperbusz alatti alagút magasságával is, 2,1 méteresnél magasabb járművek nem férnek el alatta, holott ennél még néhány furgon is magasabb.
Ez ha megvalósíthatatlannak nem is, de mindenképp elég bonyolultnak tűnő közúti szervezést igényelne a szuperbusz útvonalán. A Shanghailist szerint mindezeken felül az egész tervvel csak lelkes befektetőket szeretnének lehúzni néhány millió dollárra.
A kínai lapok szerint a hatóságok sorra cáfolják, hogy valaha is kapcsolatba léptek volna velük a tervezők, illetve több referenciaként megjelölt szervezet is jelezte, hogy a nevüket jogosulatlanul használják a projekttel kapcsolatban.
Persze, a helyi viszonyokat ismerve az is lehet, hogy csak el akarnak lehetetleníteni valakit, a busz tervezője minden vádat vissza is utasított.