Tanulmányként, sőt kész szériamodellként már régóta mutogatja a Suzuki az új Ignist (mi is írtunk róla), az őszi Párizsi Autószalonon azonban a végleges európai változatról rántják le a leplet a japánok.
És van eltérés a Japánban kiállított modellhez képest: az európai Ignis hosszabb az ázsiai verziónál. Az Autocar szerint 10-15 centit nyúlik az autó, noha a padlólemez változatlan marad. Ez valószínűsíti, hogy a lökhárítók átdolgozásával érik el a méretnövekedést.
Egyelőre nem tudni, milyen motorokat kap az új Ignis, csak az biztos, hogy a Swiftből és Balenóból már ismert 1,2-es ott lesz a kínálatban. Várható, de még nem hivatalos egy hibrid változat érkezése.
Az új Suzuki Baleno üres tömege 905 kg, várhatóan ekörül lesz az új Ignis is, amely számtalan testreszabási opcióval kerül a márkakereskedésekbe valamikor jövőre.