Háromból két vásárló nem csak üzemanyagért megy a benzinkútra

2017.01.03. 15:33

Kapitány István, a Shell globális ügyvezető alelnöke a BBC műsorában adott élő interjút az olajtársaságokat érintő új trendekről, a benzinkutak kínálatának növekedéséről, és az alternatív üzemanyagokról.

Miután jót mulattak azon, hogy angolként milyen nehéz kiejteni a nevét, a BBC műsorvezetői olyan, különböző üzemanyagokat és a fogyasztási cikkeket érintő trendekről kérdezték Kapitányt, amelyeket figyelembe vesz a Shell a 43 ezer töltőállomása kínálatának kialakításakor.

Az interjúból kiderül, hogy a vásárlók mekkora hányada vásárol a shopokban, hogy az ott kaphatókból melyik országban melyik ételeket kedvelik a legjobban, és az is, hogy a Shell hányféle üzemanyagot kínál, és ezek közül mi számít újdonságnak.