Ki nem találná, melyik autómárka a vásárlók kedvence

2017.03.01. 15:39

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin idei márkarangsorának az élére. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

A vásárlók az Audival a legelégedettebbek, a második helyen a szintén a VW-konszernhez tartozó Porsche végzett. A dobogó harmadik fokát a BMW kaparintotta meg.

A legjobban szerepelt amerikai márka, a Buick a tizedik lett, holott a tavalyi listán még a hetedik helyen állt. A német márkák és a Buick közötti helyeket japán és koreai márkák, valamint a Tesla foglalta el Lexus (4), Subaru (5), Kia (6), Mazda (7), Tesla (8) és Honda (9) sorrendben.

A Tesla a nyolcadik helyen debütált a listán, az előző években még nem volt az értékeléshez elegendő számú Tesla a forgalomban. A Toyota hosszú évek óta első alkalommal esett ki az első tízből, a 11. helyen végzett a tavalyi nyolcadik helyezés után.

A General Motors Chevrolet márkája a huszadik helyről a 17.-re, a Cadillac pedig a 24.-ről a 18.-ra lépett előre. A Fiat Chrysler Automobiles cég Chrysler márkája a 26. helyről a 19.-re ugrott, a Ford a 16.-ról a huszadikra esett vissza a rangsorban.