Ez az új cseh sportautó egy nagy újdonságot hordoz

MW Motors Luka
Vágólapra másolva!
Olyan villanymotorok hajtják az MW Motors Lukát, ami sorozatgyártású autóban még nem volt.
Vágólapra másolva!
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka

A cseh MW Motors szerint a Luka lesz az első sorozatgyártású autó, amit kerékagy-villanymotorok hajtanak majd.

MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka

A klasszikus BMW-k, MG-k és Aston Martinok vonásait magán viselő kis retró kupé nem mutat rosszul, bár a modern kerekek nem igazán illenek rá. A fényszórók és a hátsó lámpák LED technikájúak, a lökhárító krómozott.

MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka

Belül kevésbé mutatós a dizájn, annak ellenére, hogy digitális műszerfalat, nagy infotainment kijelzőt és szénszálas dekorációs elemeket is bevetettek. A háromküllős sportkormány és az ülések is bőrrel kárpitozottak, ennek ellenére a képeken is átjön, hogy

a minőségérzeten lehetne mit javítani.

A váltó helyén lévő forgókapcsolóval mindössze három program – előremenet, üres, hátramenet – választható.

MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka
MW Motors Luka

A 4 méternél rövidebb, alumínium karosszériás Luka tömege mindössze 815 kilogramm, így a négy kerékagy-villanymotor 66 lóerős kombinált teljesítménye is elég a dinamikus mozgáshoz.

0-100 km/órára 9,3 másodperc alatt gyorsul fel a kocsi, a végsebessége 146 km/óra.

A 21,9 kilowattóra kapacitású akkumulátorral állítólag a 300 km-es hatótáv elérése sem lehetetlen egy töltéssel.