Ekkora terepjárót még sosem gyártott a BMW

BMW X7
Vágólapra másolva!
Felfelé bővítette SUV palettáját a német gyártó, az X7 több luxust és ülést kínál, mint az X5.
Vágólapra másolva!
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7

A BMW úgy gondolja, hogy vannak olyan vásárlók, akiknek a 4,92 méter hosszú új X5 sem elég nagy, ezért elkészítette a 23 centiméterrel hosszabb X7-est (gyári kódneve G06). Az X modellcsalád eddigi legnagyobb tagja egész pontosan

5151 milliméter hosszú,

2000 milliméter széles és 1805 milliméter magas, a tengelytávja 3105 milliméter.

Akár hét üléssel

Műszakilag a negyedik generációs X5-ön alapul, de azzal ellentétben 6 és 7 üléses változatban kerül forgalomba, vagyis van egy harmadik üléssora is. Az X7 formailag is elkülönül a testvérmodelltől, mivel a BMW történetének legnagyobb hűtőrács-veséit kapta meg, hogy az utakon megkapja a kellő tiszteletet. Bár ilyen méretekkel aligha szorul erre a segítségre.

BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7

Belül az X5-ösből származó műszerfalat találjuk a 7 colos digitális műszeregységgel és a 12,3 colos iDrive érintőképernyővel. Minden X7-esben széria lesz a nyolcfokozatú automata váltó, a bőrkárpit, a verbálisan kommunikáló személyi asszisztens, a hangulatvilágítás, a négyzónás klíma, a szervo zárású ajtó, a háromrészes tetőablak és a tolatókamerával ellátott parkoló automatika.

Annyi a luxus, mint a sima 7-esben

Olyan tételek vannak az extralistán, mint az ötzónás légkondicionáló, a nyolcféle illatot kínáló beépített légfrissítő, a kétrészes panoráma üvegtető, az üvegből készült kapcsolók és előválasztó kar, a 20 hangszórós, 1500 W teljesítményű Bowers & Wilkins hifi, valamint a hátsó utasok számára kifejlesztett szórakoztató rendszer.

BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7

Mind a három sorban elektromosan állíthatóak az ülések, felárért hatszemélyes utastér is kérhető 2+2+2 elrendezésben, az első két sorban komfortülésekkel.

Még a leghátsó sorban is van könyöklő, pohártartó és USB csatlakozó,

de itt ülni valószínűleg csak gyerekeknek lesz kényelmes. Viszont a középső üléssorban óriási a hely: 9 centivel nagyobb a láb, és 3 centivel a fejtér, mint a nem kimondottan szűk X5-ben.

BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7

A 740 literes (lehajtott harmadik üléssorral) csomagtartó 95 literrel nagyobb, mint az X5-é, és megpakolni is könnyebb, mivel

a csomagtérajtót két részre bontották:

az alsó, padként is használható rész lefelé, a felső fölfelé nyílik, mint a Range Roverben.

BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7

Nincs négyhengeres motor, van terepcsomag

A négyféle turbómotor közül a 4,4 literes V8-as benzinest Európában nem forgalmazzák, nekünk marad a háromliteres sorhatos benzines 340 lóerővel, és a szintén háromliteres, sorhatos dízel 265 vagy 400 lóerővel, utóbbiban 4 (!) turbófeltöltő dolgozik. A gyengébb dízellel is csak 7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára a több mint 2 tonnás terepjáró, az átlagfogyasztása pedig 7 liter alatt marad.

BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7

Alapáron jár az xDrive összkerékhajtás és a légrugózás,

amihez elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is tartozik. Feláras a fordulókört emberi mértékre csökkentő aktív hátsókerék-kormányzás és borulásgátlóval kiegészített dőléscsökkentő rendszer, valamint az M önzáró hátsó differenciálmű is több motorváltozathoz.

BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7
BMW X7

Szintén extra az X5-ből ismert, hátsó differenciálzárat és alsó védőlemezeket is tartalmazó

Off-Road csomag,

amelynek köszönhetően a vezető egyetlen gombnyomással válthat a homok-, a murva-, a szikla- és a hóüzemmódok között, miközben a hasmagasságot a légrugók segítségével változtathatja.