Amit ez a kínai csodaautó tud, ahhoz képest a Tesla röhejes játékszer

2019.01.07. 15:21

Elkészült a kínai Byton elektromos SUV-jának szériaváltozata. Van benne egy szó szerint óriási meglepetés.

Volt idő, amikor a Tesla Model S 17 colos központi kijelzője nagynak számított az autóiparban, a kínai Byton azonban köröket vert az amerikai gyártóra.

A gyártó tavaly mutatta be M-Byte névre keresztelt elektromos SUV-ját a Las Vegas-i Consumer Electronics Show-n, amelynek műszerfala egy hatalmas kijelző volt. Akkora, mint 7 iPad egymás mellé rakva, a méretét már nem is centikben, hanem méterben kell mérni.

Forrás: Byton

Idén a szériaváltozat belsejét mutatták be a kínaiak, és nem adták alább a tanulmánynál: gyakorlatilag módosítás nélkül megtartották az óriási kijelzőt. Ha ez nem lenne elég, a kormánykerékbe egy 7, míg az első ülések közé, vezérlő- és klímapanel gyanánt egy 8 colos érintőkijelzőt építettek. Természetesen az első fejtámlákban is kijelzők vannak a hátul utazók örömére.

Forrás: Byton

A gyártó szerint a Shared Experience Display névre keresztelt, óriási hajlított kijelző minden fontos piac biztonsági és törésteszt-követelményeinek megfelel. Ha minden igaz, az autó Európában is kapható lesz 2020-tól.

Az abszolút végleges modellről az év közepén rántják le a leplet, két akkucsomaggal lesz kapható: a kisebbik 300, míg a nagyobb 400 kilométer körüli hatótávolságot biztosít.