Az Opel mutatott egy ízelítő képet az új, hatodik generációs Corsáról, a grafikán a – minden bizonnyal feláras – adaptív mátrix LED fényszóró látható, ami a kiskategóriában újdonságnak számít. Ez a fényszóró képes arra, hogy bekapcsolt távolsági fény mellett se vakítsa el a többi közlekedőt, mert kitakarja őket a fénycsóvából.
A Corsa végleges verziójának kifejlesztése rekord gyorsan történt, mindössze két évet vett igénybe. Akkor kezdődött a munka, amikor a francia PSA konszern 2017-ben megvásárolta az Opelt.
Ilyen gyorsan talán még egyetlen nagy gyártó sem fejlesztett ki fontos tömegmodellt,
persze néhány dolgot biztosan fel tudtak használni a 2017-re nagyjából már elkészült eredeti tervből, ami még a régi General Motors architektúrára épült.
Az áttervezésre azért volt szükség, mert a Corsát a GM platform helyett
a PSA saját padlólemezére kellett átültetni,
arra, ami a DS 3 Crossback és az új Peugeot 208 alatt is lesz. A PSA ugyanis nem akart licencdíjat fizetni az amerikaiaknak, mert az a fő cél, hogy 2020-ra ismét nyereségessé váljon az Opel.
A terv megvalósításában nagy segítséget jelenthet az addigra már mindenhol kapható új Corsa, ami elődei sikerességére és népszerűségére is építhet. Ahogy a többi kisautónál, valószínűleg itt is
eltűnik a háromajtós karosszériaváltozat
a kínálatból, de a kocsi hossza várhatóan nem nagyon változik (a jelenlegi nemzedék 4,02 méteres). A motorkínálat gerincét a PSA háromhengeres, 1,2 literes PureTech benzinese adja majd.
A 2019 végétől megvásárolható új Corsa lesz az első Opel, amit a benzines mellett elektromos hajtással is meg lehet majd vásárolni. Nem sokkal a normál változat bemutatása után, 2020-ban érkezhet a tisztán elektromos hajtású verzió, körülbelül 400 kilométeres hatótávval, de természetesen jóval magasabb áron.