Ezeket az új autókat le se tojják a magyar vevők, pedig olcsó is van köztük

Vágólapra másolva!
A dübörgő újautó-piacnak is vannak csendes vesztesei, számos olcsó és praktikus személyautó iránt egyszerűen nem mutatnak érdeklődést a magyar vásárlók.
Vágólapra másolva!

Tovább szárnyalt tavaly idehaza az újautó-piac, mintegy 136 ezer személyautót vásároltak meg a cégek (nagyjából 65 százalékban) és magánszemélyek (a maradék 35 százalék). Ha megnézzük a Datahouse kategóriák szerinti táblázatait,

ismert, praktikus, és nem ritkán olcsó autók is szomorkodnak a listák végén

- írta a Vezess.

A kisautóknál például a Renault Clio volt a bajnok 2764 eladott darabbal, ehhez képest a Seat Ibizából mindössze 124 darab fogyott. A Fiat Pandából 91 darab kelt el, de

még náluk is gyengébben muzsikált a Ford Ka+, jelentéktelen 22 darabot vásároltak honfitársaink tavaly.

A kompaktoknál 6157 eladott autóval nyert a Skoda Octavia, miközben a nemrég Év autójának is megválasztott Peugeot 308-ból 358 darabot adtak el. Szinte észrevehetetlen a hazai utakon, pedig a kategória egyik legtágasabbja, mégsem kellett senkinek az utóbbi esztendőkben a Nissan Pulsar, utolsó évében mindössze 27 fogyott belőle, de még ennyi se a Citroën C4-ből, csupán 25 darab.

A középkategóriában a VW Passat uralkodik 1612 eladott darabbal,

innen nézve komoly buktának tűnik például a nagy reményekkel indult, és még mindig fiatal Alfa Romeo Giulia, 76 darabocskára akadt vevő tavaly.

A már le is cserélt Peugeot 508-ból 27 fogyott, míg a Subaru Legacyból írd és mondd 3, azaz három darab kelt el.