Mercedes-Benz 300D (W123) galéria

Forrás: Retro Mobil
1/13
Itt még kerek a lámpaszett, 1982-től belülre nagyobb kerek, kívülre szögletes kerültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/13
Az utolsó klasszikus Merci volt, fém lökhárítókkal, krómozott ablakkeretekkel és 1450 kilós saját tömeggelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/13
Hosszú gyűrődőzónáival a W123-as a törésteszteken is kiválóan helytálltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/13
A márka védjegye volt a bordázott lámpabura, állítólag így kevésbé koszolódikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/13
Az ajtók mercis precizitással csukódnak, elöl elektromos mozgatásúak az ablakok, hátul tekerősekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/13
Sok holmi elfér az 500 literes csomagtérben, pótkerék a padló alattForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/13
Az utastér is szalonállapotú, vezetőoldali légzsákot már 1982-től lehetett rendelni. A faberakásos pultot is felárért adtákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/13
A fűtést oldalanként lehet állítani, a váltókar mögött az ablakmozgatók kapcsolói és a vészvillogó gombjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/13
Az ülések borítása szövet-bőr, de MB-Tex nevű műbőr, valódi bőr és plüssborítás is szerepelt a kínálatbanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/13
Az OM617 sorozatú motor sokak szerint minden idők egyik legtartósabb dízelje, állítólag egymillió km-t is elfut generál nélkül. Ha tényleg így van, ez 20 000 km-rel még bejáratósnak számítForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/13
180-ig skálázták a sebességmérőt, a végsebesség 155 km/h. Ritka látvány egy W123-asban a fordulatszámmérőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/13
Itt is látszik a gyári állapot, a 123-asok az állólámpásoknál jobb korrózióvédelemmel készültekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/13
Az ülések borítása szövet-bőr, de MB-Tex nevű műbőr, valódi bőr és plüssborítás is szerepelt a kínálatbanForrás: Retro Mobil