BMW R51 veterán motor (1953) galéria

Forrás: Retro Mobil
1/14
1951 ás 1954 között gyártották, összesen 18 420 darab készült Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/14
A váz erős és stabil, de a fékek gyengék az oldalkocsizáshoz Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/14
1923 óta szerelik Magura markolatokkal a BMW motorokat. Csak a baloldalin vannak kapcsolók, fényváltó és kürt Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/14
Elől-hátul 3,50-19 az abroncsméret, a szólók 35/9, az oldalkocsisok 32/7 hátsó áttétellel mentek Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/14
A sárvédő alsó harmada gumicseréhez felhajtható, a korai darabokon még nem volt a féklámpa, ezen már van Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/14
Lámpavédő keret és bukócső is került rá Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/14
Különösebb átalakítások nélkül az R51-esekkel versenyezni is lehetett, nálunk Pettenkoffer József volt 24-szeres oldalkocsis bajnok Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/14
Hosszú (1,4 m a tengelytáv) és alacsony, a halfarkúak mellett hosszabb, szivarkipufogókkal is kínálták Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/14
A fekete kar a gyújtás- és világításkapcsoló, a zöld lámpácska az üresé, a piros a töltést mutatja Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/14
Alapból együléses volt, de a csomagtartóra felcsavarozható még egy lengőnyereg Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/14
Egyetlen szerszámtárolóját a tankba süllyesztették Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/14
Kényelmes, állítható feszességű, húzórugós a nyereg Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/14
Az oldaltámasz a bukócsőre kapaszkodik Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/14
A blokk, hengerfejek és szelepfedelek könnyűfémből készültek, a hengerek anyaga vasöntvény. A motort két Bing 22-es porlasztó eteti Forrás: Retro Mobil