BMW 316 teszt galéria

Forrás: Origo
1/15
Az utolsó klasszikus hármas BMW még gumibetétes vas lökhárítókkal. 1987-től jöttek a látványos projektoros fényszórók Forrás: Origo
Forrás: Origo
2/15
Inkább kétajtós szedán, mint kupé. Hatalmas mennyiségben gyártották, csak 1984-ben több mint 285 ezer E30-as készült Forrás: Origo
Forrás: Origo
3/15
Egyszerű és németesen funkcionális a pult, BMW-recept szerint a vezető felé fordított középkonzollal Forrás: Origo
Forrás: Origo
4/15
A fordulatszámmérő helyére órát és pillanatnyi fogyasztásmutatót tettek az alapmodellben, alattuk a szervizintervallum-kijelző Forrás: Origo
Forrás: Origo
5/15
Az alapmodellben sem klíma, sem diagnosztikai panel nincs, az oda-vissza játszó kazettás Bavaria rádió viszont eredeti gyári, és működik Forrás: Origo
Forrás: Origo
6/15
A biztonsági övek száma alapján három személynek szánták a hátsó sort, de csak ketten férnek el jól, főleg a lábtér kevés Forrás: Origo
Forrás: Origo
7/15
Szélesre tárul az ajtó, előre könnyű, hátra körülményes a bejutás. A vezetőülés magassága állítható Forrás: Origo
Forrás: Origo
8/15
Mindkét tükör elektromosan állítható, az indexek alatti trapéz a feláras ködlámpák helye Forrás: Origo
Forrás: Origo
9/15
Az E30-ast Claus Luthe, a gyár dizájnfőnöke rajzolta Forrás: Origo
Forrás: Origo
10/15
Nálunk „kislámpásnak” becézik a korai sorozatokat, az 1987-es frissítéssel nagyobbakat kapott Forrás: Origo
Forrás: Origo
11/15
Ez az alapgép, Solex porlasztóval, családfája 1962-ig vezethető vissza. Tartós és könnyen javítható Forrás: Origo
Forrás: Origo
12/15
A gyári szerszámkészlet hiánytalan Forrás: Origo
Forrás: Origo
13/15
Az elektromos ablakmozgatás feláras volt, a behúzófogantyúra tették a visszapillantó állítógombját Forrás: Origo
Forrás: Origo
14/15
Alapból lemezfelnik jártak hozzá, de sokkal jobban mutatnak a Styling E30 nevű könnyűfém kerekek Forrás: Origo
Forrás: Origo
15/15
Egy családnyi kirándulóholmi elfér a 425 literes térben, a magas perem miatt nehézkes a ki-bepakolás Forrás: Origo