Makai Kiskunlacházán is arat

Vágólapra másolva!
Idei harmadik versenyhétvégéjén meccsel az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság mezőnye, Kiskunlacházán, a III. Intersoft Kupán. A pénteki ismerkedést, edzést követően szombaton már meg is volt az ob ötödik futama papírformával, kisebb meglepetésekkel, visszatérőkkel, sztárvendéggel.
Vágólapra másolva!

Az időmérő edzésekkel megkezdődött az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság idei harmadik versenyhétvégéje Kiskunlacházán. Délelőtt még mindenki lehetőséget kapott, hogy utcai autóval ismerkedjen a pályával, délután viszont már a másodpercekkel is küzdöttek a versenyzők. A Shell V-Power Racing Renault Clio Kupában tartalékolta erejét Makai György, a nemrég NASCAR-tesztelésen részt vett fiatal pilóta, aki magabiztosan vezeti a bajnoki pontversenyt. Az A csoportosok között indult a sokszoros magyar bajnok, egykori gyorsasági versenyző, most ralis Turán Frigyes Mitsubishije is, a volánnál ezúttal a Clio Kupában már tapasztalatokat szerző újságíróval, Bertalan Miklóssal. A H/F csoportban ismét láthattuk a pécsi hegyiversenyt kézsérülése miatt kihagyó idei nagy visszatérőt, Móczár Pétert, aki még sohasem versenyzett Kiskunlacházán.

A Tornádó és a Fenevad csatája

Kótai most nem tört
Zengő Zoltán maga is vezette a Fenevadat


Kótai a sebesség szerelmese, saját autójával, egy Hyundai Coupéval is rendre felülről veri a 200-at. "Imádok gyorsan menni, de sajnos sokat török is" - vallotta be a Tornádó becenévre hallgató Kótai. Most nem tette. Szerencsére, és Zengő Zoltán, a gyorsasági szakágvezető, valamint a SEAT Altea Fenevad tulajdonosa legnagyobb örömére.

Majd én csúszkálok!

Botka Dávidnak nem volt szerencséje az elmúlt hétvégén, Szombathelyen az országos ralibajnokság idei első murvás futamán. Mindössze 3 km-nyi gyorsasági szakaszt tudott teljesíteni, mert a Mitsubishi felmondta a szolgálatot. Éppen ezért megragadta a lehetőséget, és benevezett a gyorsasági ob soron következő futamára. "Kellenek a kilométerek, ráadásul a szponzoraink is igénylik, hogy többet lássák az autót, mint 3 km" - mesélte Dávid, akit tavaly a raliszakág az év ifjoncának választott, mert fiatal kora ellenére az abszolút értékelés 11. helyén végzett a szezon végén. "Még sohasem voltam gyorsasági futamon, de igazából nem is az eredmény a lényeg. Az ellenfelek autója erősebb, bár az enyém alul, 3-5-ig jobban megy, és ezen a pályán nem a végsebesség lesz a döntő, nincs túl sok veszélyes pont rajta. Szeretnék látványosan autózni. A többiek ebben a szakágban nem szoktak csúszkálni, majd én fogok!"