Vágólapra másolva!
A BMW Team Hungary a verseny vége előtt 75 perccel, háromnegyed kilenckor hajtotta végre az utolsó bokszkiállását.
Vágólapra másolva!

Wéber Gábort Vida János váltotta a 120d volánjánál, a tankolás és a kerékcsere rendben lezajlott. Egy órával a verseny vége előtt a csapat már a hatodik helyen áll, a nyolcadikról az utóbbi órákban két kieső autó, a BMW Z4 GT3 és a Ford Mustang miatt jöttek feljebb.

Fotó: Hirling Bálint [origo]

Szoros lesz a vége, persze nem a dízelkategóriában, mert azt 13 kör előnnyel vezeti a magyar pilóták által vezetett BMW. Természetesen az abszolútról van szó, mivel Vida mögött csak egy kör hátránnyal halad a Monlau Competition 300 lóerő körüli Seat Leon Supercopája, amely körönként három-négy másodperccel gyorsabb. Még nagyjából 25 kör van hátra, az előnynek azért ki kell tartania a végéig.

Az abszolútban öt kör előnnyel vezet a Lechner Racing Audija a magyar Brokernet Silver Sting előtt.