A viadalra három országból összesen 113 pilóta és navigátora nevezett. Információink szerint újra versenyez a közönségkedvenc Kőváry Barna, zöld Trabantja ezúttal sárga színekben fog pompázni.
Mert az egyik nagy gumigyártó szponzorálta versenyre a másik nagy gumigyártó csak így "férkőzhet" be - Barna sárga 601-esénél jobb reklám nem is kellhet a szürkécske magyar mezőnyben.
Ahol Kőváry hosszabb kihagyás után döngölhet ismét, pénzszűke persze. "Már a tavalyi év végén tárgyaltunk új támogatómmal, most sikerült megállapodni, korrektül" - mondta Barna az [origo]-nak. "Egyelőre erről az egy raliról van szó, de feltétlen indulni akarok a Semperiten is, az meg nem pálya, hogy havonta átmázoljuk a Trabit. Azaz valószínűleg Ausztriában is sárgák leszünk, legfeljebb német felirat hirdeti a szponzort."
Kőváry még elmondta, lát valami fényt az alagút végén, illetve hogy jobb a kedvük, aztán még hozzátette: jó esély van arra, hogy a Közlekedési Múzeumban végezze a gép a kombi sárga angyal mellett.
A Salgótarján környékén, a Mátrában, valamint a Vértesben sorra kerülő és az Európa-bajnokságba is beszámító nemzetközi Budapest-ralin 194 km lesz a 17 gyorsasági szakasz össztávja.
Az ifj. Tóth János, Tóth Imre páros az eddigi öt futamból négyet megnyert, s újabb győzelme esetén az ötszörös bajnok pilóta jelentős előnyre tehet szert.
A prológot - amely nem számít bele a versenybe - pénteken 17.45-kor a Margit híd és az Árpád híd között a dunai alsó rakparton tartják. Szombaton Salgótarjánból (7 ó) rajtol a mezőny, vasárnap pedig a fővárosból (6 ó) indulnak a résztvevők.