[origo] címlap

hírek

levelezés

internet előfizetés

vásárlás

Keresés





Képdepó


Az új Suzuki Swift

Gyorskereső






Autó > Bemutató


Új autók







Használt autók







Hírlevél

E-mail:






730 lóerős roadster a Brabustól
2006. augusztus 4., péntek, 8:31
A cikk betűmérete: kisebb nagyobb

A Brabus újabb izom-Mercedesszel ajándékozza meg a világot: az SL 730 lóerős, V12-es biturbó motort kapott, százra négy másodperc alatt gyorsul.


Nagyobb kép
Ajánlat
Olajkirályok - Mercedes-Benz ML 320 CDI és Jeep Commander 3.0 CRD Limited
Tartós smink - Mercedes-Benz A 170 Coupé
Hova száguld? - Mercedes-Benz E 280 CDI 4Matic
Ajánlat
Minden teszt egy helyen
Ajánlat
Új autóval vágjon neki a télnek!

A Brabus korántsem visszafogott tuningjairól híresült el, ezúttal is sikerült egy különleges átértelmezéssel meglepnie a világ sportautó-rajongóit.

A Mercedes SL motorházába egy V12-es dupla turbós, 730 lóerős erőforrást ültettek, így született meg a Brabus SV12 S Biturbo Roadster, amely jogosan pályázhat a világ legerősebb roadstere címére.

A teljesítménytöbbletet az 5,5 literes motor 6,3 literesre való növelésével, és többek között speciális ötvözetből készült dugattyúk és dugattyúkarok, és főtengely segítségével érték el. A Brabus emellett a turbófeltöltő egész rendszerét újratervezte, így nagyobb lett mindkét turbó kapacitása és módosítottak az intercoolereken is.

A módosításoknak köszönhetően az autó 5000-5100-es percenkénti fordulatszám-tartományban adja le a maximális teljesítményt, nyomatéka pedig bődületes, 830-1320 newtonméteres tartományban mozog. Ezt azért a Brabus sem merte kiengedni az utcára, és 1100 newtonméterben maximálta a gépszörnyeteg nyomatékát.

A Mercedes SL 600-nak újjászületése után mindössze négy másodpercre van szüksége ahhoz, hogy elérje a 100 km/órát, 200-ig pedig mindössze 10,9 másodpercig tart a sprint. A száguldás 350 km/óráig tart, ennyiben szabta meg ugyanis a Brabus az autó végsebességét, elektronikus korlátozás segítségével.


Az autó külsejét ért módosítások az esztétikum mellett aerodinamikai szolgálatot is tesznek, segítve az úton tartani mind a 730 lóerőt, és biztosítva a folyamatos kapcsolatot a kerekek és az út között. Az SL orrán kialakított légbeömlők a motor hűtését támogatják, az átalakított lökhárítóban helyet kapott négy kiegészítő fényszórót pedig az eredeti lökhárító felfogatási pontjaira erősítették fel.


Az SV12 S-hez a Brabus kétféle, 17 és 20 colos könnyűfém felnit kínál, Pirelli, vagy Yokohama gumiabroncsokkal, az ABC elektronikus felfüggesztés pedig 15 milliméterrel alacsonyabbra engedi a Brabust a széria változatnál.

A beltérben karbon kiegészítők, többek között fűtött sportkormány, és Alcantara bőrborítású ülések várják a Brabus SV12 S leendő tulajdonosait. A Brabus nem találta fontosnak közölni az autóért kifizetendő pontos összeget.

[origo]



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva

[origo] legfrissebb


Földrengés volt a szlovák határnál

Bankpapírok a középpontban

Áramot is árul az osztrák Aldi

Úgy éreztem magam, mint egy prostituált

Megugrottak a piacok a remek makroadatokra

Használt autók



Fórum


Vezetünk - de hogyan is?

Benzin vagy Dízel?

OLDTIMEREK

Milyen autó a Suzuki Swift?

Kinek milyen gepkocsi tipus tetszik a legjobban ?


TIPP


autóriasztók


Forma-1


autók


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!