hirdetés

A jó mellek mentik meg a magyar filmet?

2009.09.25. 01:04

Minden filmbe kell nő és kell fegyver. A nő lehetőleg legyen pucér. Ha ezek a feltételek teljesülnek, az előzetes vágójának könnyű a dolga, még akkor is, ha netán totál elszállt művészfilmhez kell trailert csinálnia: a stratégiai pontokon elhelyezi a fedetlen kebleket, és máris garantálta, hogy a klip futótűzként terjedjen az interneten.

A magyar elsőfilmeseket sem kell félteni ilyen téren, derült ki most, hogy két közeljövőben mozikba kerülő filmhez is megérkezett az előzetes. Úgy bizony: mindkettőben van szép női mell. Az egyik előzetes szürreális látványorgia, amely Pater Sparrow november 5-én mozikba kerülő 1-jéhez készült. Mucsi Zoltán és Mácsai Pál parafejét nemcsak Czukor Balázs finom vonásai, hanem Kerekes Vica kétszer is felbukkanó dús keble ellensúlyozza. A második alkalommal mondjuk Mácsai veti rá magát, ami már megint parás egy kicsit, de a mell azért mell.

Mátyássy Áron általunk is sokszor dicsért, október 22-én debütáló Utolsó idők-je a másik tettes: itt Földes Eszter meztelen idomait csempészték bele az ízelítőbe. Nem csodáljuk, hogy nem tudtak ellenállni a kísértésnek, szerintünk is neki volt a legszebb melle az idei Filmszemlén, viszont ebben a klipben már eleve furcsa, hogy Földes szerelmi szálával kezdődik, pedig ez csak mellékvonal a filmben, ami elsősorban a főhős srác és autista nővére viszonyáról szól. Bár tulajdonképpen az egész film benne van az előzetesben, még a legvége is, úgyhogy miért épp a mellek maradtak volna ki?

Mondanunk sem kell, hogy egyik filmben sem játszik központi szerepet a meztelenkedés. Hogy inkorrekt-e ennek ellenére meztelen nőkkel megpróbálni kirángatni az apátiából a magyar filmre kevéssé izguló közönséget, döntse el mindenki maga az előzetesek megtekintése után.

Olvasnivaló: Az Utolsó idők kritikája
Olvasnivaló: Az 1 kritikája

Nézd meg premier előtt!
Most
Top 12 óra
Ajánlat
Ajánlat
Ajánlat