Jogsértő összehasonlító reklámok miatt 30 milliós bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.-re. A GVH szerint a Vodafone Rally kampányában azt állította, hogy a társaság hálózata az egész országban elérhető, de a vizsgálat szerint a cég mobilinternet-hálózata nem országos lefedettségű.
A GVH közleménye szerint vállalkozás a reklámkampány részét képező televíziós kampányban a saját mobilinternet-hálózatának lefedettségére vonatkozó pozitív üzenettel szemben a versenytársak hálózati elérhetőségére vonatkozóan kritikus állítást fogalmazott meg. A reklámban megjelenő fő üzenet így az volt, hogy a Vodafone mobilinternet-hálózata országszerte mindenhol elérhető, míg a két versenytárs hálózata nem. A GVH megállapította, hogy a vizsgált reklám alkalmas a fogyasztók megtévesztésére.
Szintén súlyosító körülményként vette figyelembe a GVH, hogy korábban már több alkalommal megállapította, hogy a vállalkozás a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított.
A Magyar Telekom az [origo]-t kiadó Origo Zrt. százszázalékos tulajdonosa.