"A Sanoma Media Budapest komoly múlttal rendelkező vállalat, amely értékes befektetést jelent nekünk hosszú távon. Hiszünk a Sanoma portfólióhoz tartozó erős brandekben, és hiszünk a munkatársakban, akik ezeket felépítették. A célunk az, hogy Magyarország második legnagyobb médiavállalkozását megújítsuk, és hosszú távon tovább üzemeltessük" – mondta Varga Zoltán, a Centrál Csoport alapítója és vezérigazgatója.
A finn tulajdonosi háttérrel rendelkező Sanoma legismertebb termékei közé tartozik például a Nők Lapja, a Story és a Best magazin, vagy az online portfólióból a Hír24 portál.
A Sanoma által küldött közleményben az áll, hogy a Sanoma magyarországi médiavállalkozásainak nettó árbevétele tavaly 60 millió euró volt. A Sanoma számításai szerint a folyamat végén a csoport közel 11 millió euró tőkenyereséget realizál majd.
Az elmúlt fél évben nagyon sok cég neve merült fel, lehetséges vásárlóként. Állítólag a Sanoma tárgyalt a Magyar Telekommal; az Index tulajdonosával, a Central European Media and Publishing (CEMP) nevű céggel, és a román piacon a Sanomát felvásároló Burda International nevű vállalattal.
Az Origót kiadó Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.