A K&H és az AEGON lett az év biztosítója

Vágólapra másolva!
A K&H Biztosító lett szolgáltatás kategóriában az év biztosítója, az AEGON-t pedig a kárrendezési ügyekben találták a legjobbnak az ügyfelek. 15 ezer szavazat döntött. A szavazásból kiderül, hogy minden tekintetben a Békés megyében élők a legelégedettebbek.
Vágólapra másolva!

Harmadik alkalommal osztották ki az Év Biztosítója-díjat. Az ügyfelek egy hónapon keresztül szavazhattak az evbiztosítoja.hu oldalon.

A szolgáltatási kategóriát a tavalyi év után idén is a K&H Biztosító nyerte, megelőzve az Allianz és az Uniqa biztosítókat, míg a kárrendezési kategóriában az AEGON Magyarország lett az első, mögötte a tavalyi győztes Signal, illetve a korábban negyedik Generali végzett.

Forrás: biztositas.hu

A biztosítótársaságokat nem egy választott szakmai zsűri, hanem az ügyfelek értékelték. A maximális 10 pontot egyetlen társaság sem érte el, de szolgáltatási színvonaluk átlagos értéke 8,2 pont körül van. Az ügyfél-elégedettségi érték a kárrendezés esetében kicsit alacsonyabb, 8 pontos. Mindkét érték magasabb, mint az előző évi átlagok, ami 7,9 és 7,7 pont volt.