Harmadik alkalommal osztották ki az Év Biztosítója-díjat. Az ügyfelek egy hónapon keresztül szavazhattak az evbiztosítoja.hu oldalon.
A szolgáltatási kategóriát a tavalyi év után idén is a K&H Biztosító nyerte, megelőzve az Allianz és az Uniqa biztosítókat, míg a kárrendezési kategóriában az AEGON Magyarország lett az első, mögötte a tavalyi győztes Signal, illetve a korábban negyedik Generali végzett.
A biztosítótársaságokat nem egy választott szakmai zsűri, hanem az ügyfelek értékelték. A maximális 10 pontot egyetlen társaság sem érte el, de szolgáltatási színvonaluk átlagos értéke 8,2 pont körül van. Az ügyfél-elégedettségi érték a kárrendezés esetében kicsit alacsonyabb, 8 pontos. Mindkét érték magasabb, mint az előző évi átlagok, ami 7,9 és 7,7 pont volt.