A Tesco automatizálja a bevásárlást

tesco budaörs budaörs Utolsó vasárnapi nyitvatartás
Utolsó vasárnapi nyitvatartás
Vágólapra másolva!
A britek már beállíthatják a Tesco online webshopját, hogy automatikusan rendeljen meg bizonyos árukat bizonyos napokon. A britek azt is beállíthatják, hogy a webshop automatikusan rendeljen egy áruból, ha annak lejjebb megy az ára.
Vágólapra másolva!

Az Egyesült Királyságban a Tesco elindította az automatizált rendeléseket az online felületén. A brit vásárlók különféle feltételeket állíthatnak be, amik ha teljesülnek, a rendszer automatikusan megrendeli a nevükre a kiválasztott termékeket, írja a Business Insider.

Előre meghatározott rendelések

Például be lehet állítani, hogy a rendszer a hét meghatározott napjain megrendeljen meghatározott termékeket. Ha valaki minden hétfőn, szerdán és pénteken akar mondjuk tejet rendelni, ezt már nem kell hetente háromszor, kézzel megtennie, beállíthatja a rendszert, hogy automatikusan végezze el a rendelést helyette.

A Tesco a briteknek már automatikusan küldi az árut Fotó: Bielik István - Origo

Nem kell figyelni, mikor lesz akciós a parizer

A Tesco vásárlói azt is be tudják állítani, hogy

ha egy meghatározott termék ára lejjebb megy, a rendszer automatikusan rendeljen belőle.

A briteknek már nem kell a Tesco webshopját bújni, hogy mikor akciózza le a cég a parizert: a rendszer figyel, és automatikusan rendel helyettük.

Szavazzon!

Ön használná az automatizált online rendelést?

Ha ez, akkor az

A Tesco a rendelések automatizálásához az ingyenes IFTTT (If This Then That, magyarul: ha ez, akkor az) szolgáltatást használja. Az IFTTT-vel bármilyen webes szolgáltatásban feltételeket, szabályokat és műveleteket lehet meghatározni:

a felhasználó megszabhatja, az adott szolgáltatás milyen műveletet vagy műveleteket hajtson végre, ha bizonyos feltétel vagy feltételek teljesülnek.

2020-ra megduplázódik a piac

Az Egyesült Királyságban nagyon népszerű az online bevásárlás, a nagyobb szereplők (különösen a Tesco és az Amazon) éles versenyben vannak egymással. A szakértők arra számítanak, hogy 2020-ra az online bevásárlások piaca meg fog duplázódni.