Az okmányirodában, a fodrásznál vagy a fogorvosnál időpontot kérhetünk, miért kellene vásárlás közben elviselnünk a felesleges várakozást? Manapság már hétköznapi dolognak számít, hogy a fotelben ülve vásárolunk, vagy időpontot foglalunk, ha valamit feltétlenül az otthoni környezeten kívül kell elintézni.
Elérhető ez a szolgáltatás például bankoknál, ahol még csak prémiumügyfélnek sem kell lenni ahhoz, hogy az ügyintéző szabaddá tegye magát egy általunk választott időpontban. A legújabb trendek azt mutatják, hogy ez a hozzáállás más piaci szereplőkre is átragadt, hiszen ma már akár laptop- vagy televízióvásárlásnál sem kell tartanunk a felesleges várakozástól.
"Az ügyfeleink kényelme miatt az utóbbi években számos új szolgáltatással bővültek a Media Marktok" - mondta Szánthó Balázs, a cég egyik ügyvezető igazgatója.
Az úgynevezett Okospontokon a műszaki tanácsadáson és technikai beállításokon túl népszerű a biztonsági szolgáltatások személyre szabása is. Tavaly átadták első áruházi kávézójukat is.
A legújabb ötletük az időpontfoglalás,
amivel azoknak szeretnének kedvezni, akik nem akarnak egyetlen percet sem várakozással tölteni, és szükségük van egy szakértőre a vásárlásuk során.
A foglalást a honlapon keresztül is intézhetik, és jelenleg néhány kiemelt áruházban érhető el. A felület mobilon is elérhető - mondta az ügyvezető igazgató.